ایده های بازاریابی تاکسی آنلاین

ایده های بازاریابی تاکسی آنلاین

راه اندازی کسب و کار، مانند پخت کیک نیست که دستورالعمل خاصی داشته باشد. برای توسعه شرکت خود، بایستی در هر زمینه، استراتژی خاصی اعمال کنید. اما این زمینه ها کدام ها هستند؟ با ایکب همراه باشید .

ما با بررسی و تجزیه و تحلیل اپلیکیشن های بسیاری در کشور های مختلف به این نتیجه رسیده ایم که سه عامل کلیدی برای پیشرفت تاکسی آنلاین در زمینه های همتا به همتا وجود دارد:

  • بهره وری از فناوری های موجود
  • تمرکز بر حوزه های مناسب بازار
  • برنامه قابل اطمیمنان بازاریابی تاکسی و بودجه کافی برای راه اندازی این برنامه

در این مطلب قصد داریم درباره بخش بازاریابی مهارت شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نمایندگان مخصوص خود را در اختیار داشته باشید

یک شرکت متوسط که در حال اجرای برنامه تاکسی آنلاین است، کار خود را تنها با چند راننده قابل اطمینان شروع می کند. با این وجود، هدف افزایش تعداد رانندگان می باشد. تشکیل تیمی از قوی ترین رانندگان به عنوان نمایندگان شرکت شما، می تواند به ترویج و ترقی  شما کمک کند.

دنیای تاکسی های حرفه ای، بسیار کوچک بوده و همه همدیگر را می شناسند. رانندگانی که به عنوان نمایندگان شرکت شما هستند، می توانند همه اطلاعات مربوط به شرکت تاکسی آنلاین را از طریق قوی ترین کانال ارتباطاتی که همان تکلم و صحبت کردن با همه است، پخش کنند.

پس از این مرحله، رانندگان متخصص و مجرب، اطلاعات بیشتری به دست آورده و می توانند رانندگان مناسبی را استخدام کنند. برای اینکه این فعالیت، برای رانندگان نماینده جذاب تر به نظر برسد، پاداش و حقوقی هم برایشان در نظر گرفته می شود.

متخصصان بازاریای محلی، استخدام کنید

برای اینکه برنامه های راهبردی شما توسط تازه کار ها اجرا نشوند، بهتر است با تیمی از بازاریابان محلی شروع کنید. از خودتان میپرسید چرا؟! زیرا، بازاریابان محلی، همه اطلاعات کلی و جزئی به همراه ویژگی های منطقه را در اختیار دارند.

این روزها، تبلیغات تاکسی آنلاین، تقریبا در همه جا نمود دارد. از این رو از بازاریابان خود بخواهید تبلیغات کمپانی را در اینستاگرام، فیس بوک، اسنپ چت و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب دیگر راه اندازی کنند. در نظر داشته باشید که به صورت منظم این تبلیغات را به روز کنید( حداقل یک بار در هفته). همچینین میتوانید از هشتگ های تاکسی آنلاین  برای بالا بردن سطح کسب و کارتان استفاده نمایید.

همکاری با نظرگذاران(تصمیم گذاران)

نظرگذاران که همچنین تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی نامیده می شوند، همان شبکه های محبوب فیس بوک، یوتیوب، اسنپ چت و توییتر هستند که فالورهای بیشماری برای خود دارند. کاربران این کانال های اجتماعی می توانند حس خوب تجربه خود را از نحوه ارائه خدمات شما با سایرین نیز به اشتراک بگذارند. برای بسیاری از افراد، اینچنین توصیه هایی، بسیار طبیعی هستند و کاربران زیادی آن ها را فالو می کنند.

شما می توانید به راحتی با نظرگذاران محلی تماس گرفته و پیشنهاد همکاری بدهید. برای جبران خدمت آن ها می توانید اجازه دهید یک بازه زمانی به صورت رایگان از خدمات تاکسی شما بهره مند شوند.

مراقب باشید که نظرگذاران از تبلیغات پیچیده استفاده نکنند. این می تواند حتی نتایج معکوسی به همراه داشته و تصویری نامناسب از تاکسی آنلاین شما مطرح کند. نظرگذاران بایستی تبلیغات زیرکانه و هوشمند ایجاد کنند و این یکی از بهترین رویکردها برای تبلیغ کمپانی تاکسیرانی شما خواهد بود.

سخاوتمند باشید

کانال های محبوب بسیاری هستند که برای تبلیغات تاکسیرانی در بین مشتریان بالقوه راه اندازی شده اند. این کانال ها شامل:

  • کمپین های تخفیف
  • برنامه های ارجاعی
  • رویدادهای محلی
  • سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی

هدف این است مشتریانتان احساس مثبتی از نحوه ارائه خدمات شرکت شما شما داشته باشند.  مطمئناً معروف ترین مدل کمپین، هدیه و بازی است. قبل از هر چیز، به یک هدیه کوچک برای مسافران در نظر بگیرید. به مشتریان بگویید در صورتی که تجارب مثبت خود را در خصوص خدمات شما با سایر افراد هم به اشتراک بگذارند ، یک هدیه مناسب دریافت خواهند کرد.

تعادل(شمارش)

یکی از مهم ترین الویت های شرکت های تاکسی آنلاین، اطمینان از رضایت مشتریان است. اینکه همه خوشحال هستند: هم مسافران و هم رانندگان. از این رو، حفظ تعادل بسیار ضروریست. این خیلی بد است که روزانه یک هزار مشتری و تنها سی نفر راننده داشته باشید. در این صورت هم رانندگان و هم مشتریان شما عصبانی خواهند شد.

البته افزایش آمار و ارقام را می توان برای ترویج و توسعه شرکت شما به کار گرفت. می توانید برای هر مشتری که تماس می گیرد، یک جایزه در نظر بگیرید. همچنین برای رانندگانی که در طول روز چند مسافر را جابجا می کنند، هم می توان یک جایزه در نظر گرفت. با به اشتراک گذاری این دسته اخبار مربوط به جوایز رانندگان و مشتریان در رسانه های اجتماعی، تعداد مسافران بیشتری خواهید داشت.

به رانندگان خود انگیزه بدهید

از آنجا که اپلیکیشن تاکسی آنلاین شما، ابزاری اصلی برای رانندگان شماست، خوب است آن ها را آموزش دهید تا به درستی از این اپلیکیشن استفاده کنند. بک دوره آموزشی برای رانندگان جدید تنظیم نموده و یک گروه گفتگو برای همه رانندگان راه اندازی نمایید. در پایان یک خط پشتیبانی برای همه مسافران ایجاد کنید تا همه افراد، شانس شنیدن پیام ها را داشته باشند.

همچنین می توانید در پایان هر ماه برای دو نفر از رانندگان برتر، جایزه ای در نظر بگیرید. دستاوردهای مهم و رویکردهای تاثیر برانگیز نیز شامل دریافت جایزه خواهند بود.

به وقایع نزدیک باشید

خبر خوب اینکه، وقتی برند شما محبوب شد، می توانید آن را معروف تر از پیش کنید. در رویدادهای صنعتی شرکت کنید و تجارب کسب و کار خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. این ها می توانند شامل  کنفرانس ها ،جلسات یا فروم ها باشند. این ها نه تنها برای برخی از شبکه های سالم مفید اند، بلکه راهی هوشمندانه برای بازاریابی شرکت شما در بین رقبای بالقوه به شمار می روند. 

تیم نرم افزار ایکب امیدواراست که این مقاله برای شما مفید باشد . ایده های شما برای بازاریابی تاکسی آنلاین چیست ؟ می توانید آن را در کامنت ها به اشتراک بگذارید . 

برای مشاوره در راه اندازی کسب و کار تاکسی اینترنتی، یا ارتقای نرم افزار، طراحی نرم افزار حمل و نقل و سوال در مورد نرم افزار ایکب با ما در تماس باشید .

درباره ما

بیش از 5 سال سابقه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف و اجرای نرم افزارهای حمل و نقل در 18 استان کشور و 4 کشور خارجی. با نرم افزاری کامل و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریانمان سرویس می دهیم

به مشاوره نیاز دارید ؟

برای مشاوره یا خرید نرم افزار حمل و نقل با ما در تماس باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *