طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

طراحی نرم افزار تاکسی اینترنتی با برند شما.

اگر کارآفرین هستید و قصد ساخت یک نرم افزار تاکسی اینترنتی را دارید یا صاحب آژانس تاکسی تلفنی هستید و قصد دارید کسب وکار خود را آنلاین کنید و توسعه دهید، ایکب نرم افزار تاکسی اینترنتی با برند و لوگوی شما طراحی می کند.امکانات نرم افزار تاکسی آنلاین ایکب عبارتند از:
اپلیکیشن اندروید و ios مسافر ، اپلیکیشن اندروید و ios راننده ، پنل مدیریت ، پنل دیسپچر ( اعزام سفر دستی )، وبسایت، وب اپلیکیشن و...

بخش های مختلف پلتفرم تاکسی اینترنتی ایکب

با توجه به رشد و توسعه روزافزون اپلیکیشن های تاکسی یاب خدمات مختلفی در این برنامه ها تعریف می شود که به طور کامل بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. ما در طراحی نرم افزار تاکسی اینترنتی ایکب همه ی بخش های مورد نیاز کسب و کارهای فعال در این زمینه را پیاده سازی کرده ایم و شما بر اساس وسعت خدماتی که می خواهید ارائه دهید می توانید هر یک از این بخش ها را به سامانه تاکسی اینترنتی خود اضافه کنید.

پنل مدیریتی نرم افزار تاکسی اینترنتی امکان مدیریت و مانیتور تمامی فعالیت های مسافران و رانندگان را برای شما فراهم کرده است.در این پنل هر آنچه که برای مدیریت کسب وکار خود نیاز دارید گنجانده شده است.
اطلاعات بیشتر

وب اپلیکیشن

با استفاده از وب اپلیکیشن مشتریانی که امکان نصب اپلیکیشن های موبایل را ندارند می توانند از خدمات تاکسی اینترنتی استفاده کنند. این ویژگی خصوصا برای دستگاه های ios بسیار کارآمد است.
اطلاعات بیشتر
اپلیکیشن راننده روی گوشی اندروید و ios رانندگان نصب می شود و از طریق آن می توانند درخواست های سفر را بپذیرند و مدیریت کنند.
اطلاعات بیشتر
اپلیکیشن مسافر یا کاربر برای ثبت درخواست سفر است. این اپلیکیشن روی گوشی اندروید و ios مشتریان نصب می شود و از طریق آن می توانند درخواست تاکسی خود را ثبت کنند.
اطلاعات بیشتر
پنل دیسپچر اپلیکیشن تاکسی اینترنتی این امکان را برای اپراتور ها فراهم می کند که درخواست های سفر را به صورت دستی ثبت کنند.این ویژگی خصوصا برای نرم افزار آژانس تاکسی سرویس بسیار کارآمد است.
اطلاعات بیشتر
پنل سازمانی نرم افزار تاکسی اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا درخواست های سازمان هایی را که به طور گسترده از شما خدمات دریافت می کنند(مثلا سرویس های اداری یا مدارس) مدیریت کنید.
.
اطلاعات بیشتر
در طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین ایکب یک پنل بازاریابی تعریف شده است که امکان فعالیت بازاریابان را فراهم می کند و از این طریق می توانند رانندگان و مسافرانی را که به سیستم اضافه می کنند ثبت و مدیریت کنند.

.

اطلاعات بیشتر
تامین کننده مجموعه ایست که تعدادی تاکسی داشته باشد، مثل آژانس تاکسی تلفنی ، و بخواهد آن را به ناوگان تاکسی اینترنتی شما اضافه کند. پنل تامین کنندگان این امکان را برای تامین کنندگان فراهم می کند که مجموعه خود را مدیریت کنند.
اطلاعات بیشتر

چرا ایکب؟

چرا شرکت های حمل و نقل، ایکب را انتخاب می کنند؟ آنچه که ایکب را از سایر شرکت ها، متمایز می کند.

ارائه خدمات انتشار، طراحی سایت، اینماد

امکان تست و فعالیت آزمایشی رایگان

بالاترین سطح دانش بنیان در کشور

رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان فعلی

تحویل سریع (در یک هفته)

قیمت گذاری شفاف در فروش نرم افزار

تکنولوژی جهانی و قابل رقابت

تحمل بار تا ۲٫۵ میلیون مسافر

تعدادی از نمونه کارهای نرم افزار تاکسی اینترنتی ایکب

نسخه فول دمو را ببینید

قبل از اینکه تصمیم به خرید بگیرید، با نرم افزار کار کنید

ویژگی های نرم افزار تاکسی اینترنتی ایکب

نسخه مسافر

رزرو سرویس

با استفاده از این امکان مشتریان می توانند سرویس مورد نظر خود را برای ساعات آینده رزرو کنند.

ثبت درخواست برای دیگران

با استفاده از این گزینه کاربران می توانند با ثبت اطلاعات افراد دیگر برای ایشان درخواست سفر ثبت کنند.

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ایکب

وب اپلیکیشن

با استفاده از این سرویس امکان ارسال درخواست از طریق مرورگر وب (بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های موبایل) فراهم شده است.

تعریف سرویس تایپ های مختلف

امکان تعریف انواع سرویس مختلف مثل بانوان، vip، لاکچری،ویژه و... در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ارائه شده است.

نسخه راننده

پلن های مالی مختلف

امکان تعریف پلن های مالی مختلف برای همکاری با رانندگان وجود دارد. مثلا می توان مدل کیمیسیون از سفر یا پرداخت اشتراکی راننده را پیاده سازی کرد.

گزارش پیمایش

امکان مشاهده میزان مسیر پیموده شده توسط راننده برای دریافت سهمیه سوخت فرآهم شده است.

مراحل طراحی نرم افزار تاکسی اینترنتی

در طراحی نرم افزار تاکسی اینترنتی در ابتدا باید مشخص کنید که می خواهید چه خدماتی ارائه دهید و به چه امکاناتی نیاز دارید؟ پس از مشخص کردن امکانات ، اسم برند و لوگوی نرم افزار تاکسی اینترنتی خوددر کمتر از یک هفته تیم ایکب نرم افزار شما را طراحی می کند.

۱. نیازسنجی و بررسی امکانات

در مرحله نیاز سنجی طراحی نرم افزار تاکسی آنلاین شما یابد مشخص کنید که هدف شما از ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی چیست.فرقی نمی کند که شما یک کارآفرین هستید و قصد دارید استارتاپ تاکسی اینترنتی راه اندازی کنید یا آژانس تاکسی تلفنی دارید وقصد دارید به مشتریانتان خدمات آنلاین ارائه دهید. باید در نظر داشته باشید که بازار پلتفرم تاکسی اینترنتی یک بازار دو سویه است که نفع پلتفرم در آن، فراهم آوردن مسافر و رانندگان بیشتر و سود بردن از میزان تراکنش بین آنهاست. تیم ایکب با تکیه بر ۶ سال فعالیت در بازار نوین حمل و نقل و تسلط بر تحلیل آن، به شما کمک می کند تا مرحله مهم نیازسنجی را به درستی طی کنید. پس از بررسی بازار، مدل ارائه خدمات و نیازمندی های طراحی اپلیکیشن مشخص می شود و شما می توانید با صرف هزینه و زمان بهینه پلتفرم اختصاصی نرم افزار تاکسی اینترنتی خود را داشته باشید.

۲. انتخاب اسم برند و طراحی رابط کاربری

مهم ترین مساله در طراحی یک اپلیکیشن این است که تجربه کاربری خوبی برای مصرف کننده ایجاد کند و کاربر را به استفاده مجدد از اپلیکیشن ترغیب کند. اگرنرم افزار تاکسی اینترنتی شما امکانات خوبی داشته باشد ولی نیاز کاربر را به راحتی برطرف نکند محصول موفقی نخواهد بود. تیم طراحی ایکب با تکیه بر ۵ سال تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به شناخت کافی از رفتار و نیاز کاربران رسیده و به شما کمک می کند بدون صرف وقت و هزینه اضافی بهترین طراحی کاربری را برای اپلیکیشن خود داشته باشید. در این مرحله کافی است شما اسم برند و لوگو ورنگ سازمانی خود را انتخاب کنید تا اپلیکیشن اختصاصی شما طراحی شود.

۳. پیاده سازی و تست اپلیکیشن ها

در این مرحله نوبت به طراحی و ساخت اپلیکیشن ها می رسد. با توجه به اینکه نرم افزار تاکسی اینترنتی یک پلتفرم دو طرفه است که مشتریان را به رانندگان متصل می کند، دو اپلیکیشن مجزا باید ساخته شود. یکی برای راننده و یکی هم برای مسافر. از طرفی با در نظر گرفتن سیستم عامل های رایج در کشور، بهتر است برای هر کدام از اپلیکیشن ها، هم نسخه اندروید و هم نسخه iOS طراحی کرد. بنابراین در مجموع نیاز است که چهار اپلیکیشن موبایلی ساخته شود.البته به هیچ وجه کار با ساختن اپلیکیشن ها تمام نمی شود. پلتفرم تاکسی اینترنتی اجزای دیگری نیز دارد.

۴. پیاده سازی پنل های مدیریتی

یک کسب و کار تاکسی اینترنتی با استفاده از نرم افزار کنترل می شود.برای مثال زمانی که مشتریان و رانندگان از طریق پشتیبانی اپلیکیشن ها پیام خود را ثبت می کنند، تنها با استفاده از نرم افزار می توان پیامشان را مشاهده و بررسی کرد و به آن ها پاسخ داد. بنابراین بخش مهمی از ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، صرف طراحی و ساخت پنل های کاربری و مدیریتی می شود. پنل های کاربری و مدیریتی ابزار کار اپراتورها، پشتیبان ها، حسابدارها، بازاریابان، مدیران و سایر بخش های کسب و کار شما هستند. این ابزارها عمدتا به صورت تحت وب طراحی می شوند.

۵. راه اندازی سایت و وب اپلیکیشن

برای نرم افزار تاکسی اینترنتی داشتن وب اپلیکیشن یک مزیت رقابتی محسوب می شود چرا که با استفاده از وب اپلیکیشن کاربران می توانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن نیز از خدمات شما استفاده کنند.این موضوع پس از اینکه شرکت اپل ایران را تحریم کرد اهمیت بیشتری می یابد زیرا در صورتی که اختلالی برای اپلیکیشن ios تاکسی اینترنتی شما ایجاد شود کاربران اپل می توانند از وب اپلیکیشن استفاده کنند.
بدیهی است که یک کسب و کار تاکسی اینترنتی حتما باید یک سایت مرتبط داشته باشد تا به وسیله آن بتواند امکانات، نحوه دسترسی به اپلیکیشن، لینک های دانلود و ... را در اختیار کاربران قرار دهد.داشتن یک سایت مناسب که در گوگل رتبه خوبی داشته باشد و با کلیدواژه های مرتبط جز لینک های اول باشد، در جذب مشتری و راننده بسیار موثر است. تیم ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ایکب در راه اندازی تمام قسمت های این مرحله در کنار شما خواهد بود.

۶. انتشار و پشتیبانی

پس از اینکه نرم افزار تاکسی اینترنتی شما طراحی و ساخته شد، مهم ترین مرحله انتشار آن در مارکت های مرتبط است. به این ترتیب کاربران می توانند با اپلیکیشن شما آشنا شوند و از آن استفاده کنند. همچنین ممکن است در کارکرد اپلیکیشن اختلالی به وجود بیاید و یا نیاز به به روزرسانی داشته باشد. بنابراین وجود تیم پشتیبانی در کنار شما یک امر ضروری است تا بتوانید نرم افزار تاکسی اینترنتی خود را به روز نگه دارید. تیم پشتیبانی اپلیکیشن ایکب تا یک سال به صورت رایگان در کنار شماست تا بتوانید به راحتی کسب و کار خود را رونق بخشید.

نظرات مشتریان نرم افزار ایکب

خداوند را شاکرم بعد از سالها تجربه و هزینه برای رسیدن به موفقیت و پیروز شدن در بازار رقابت ، با شرکت دانش بنیان کیو آشنا شدم که به بهترین نحو فرآیند طراحی و ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی بنده را انجام دادند. دغدغه تمامی شرکت های اینترنتی داشتن تیمی مجرب و با پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته است که الحمدلله تیم فنی این شرکت با خلاقیتی که در طراحی نرم افزار آژانس و نرم افزار تاکسی اینترنتی دارند تمامی خواسته های من را تا حدی زیاد برآورده کردند و من را بیشتر از گذشته امیدوار کردند که با پشتیبانی این تیم خلاق ناوگانم را بتوانم توسعه بدهم.

مهدی حیدرپناه
مهدی حیدرپناه

محصول تمام هوشمند و حرفه ای ایکب که کسب و کار تاکسی اینترنتی ما رو راه اندازی کرده به قدری کامل و دقیق هست که نیازی به بررسی نداره. بخصوص پویایی که در این مجموعه  دیده میشه این نوید رو میده که هر روز این محصول در حال تکمیل هست و با توجه به پیشرفت رقبا در بازار نرم افزار آژانس و نرم افزار تاکسی اینترنتی هیچوقت از بازار موجود عقب نخواهید بود. به معنای دقیق کلمه واحد پشتیبانی در مواقع حساس و غیر حساس طی کوتاه ترین زمان ممکن مسائل را بررسی کرده و حل می کنند. به قول معروف خیالمون از پشتیبانی راحتِ راحت شده.

سید محمد فاطمی
سید محمد فاطمی

نرم افزار ایکب  قابلیت‌های زیاد و به روزی را ارائه می دهد و تیم ایکب همواره به دنبال ارتقاء این قابلیت‌ها و نوآوری در نرم افزارهای ارائه شده خود هستند و در کنار این موارد خوشبختانه تیم پشتیبانی قوی و پیگیری را دارند که در اسرع وقت و با برخوردی عالی همواره در صدد رفع مشکلات احتمالی پیش آمده هستند. برای مجموعه ما علاوه بر امکانات به روز برنامه ها، امکان اعزام سفر دستی از جذابیت بالایی برخوردار بوده و کمک زیادی به کسب و کار ما کرده است. به نظر من امکان اعزام های دستی برای همه ی نرم افزرا های تاکسی تلفنی و تاکسی اینترنتی ضروری است.موفقیت روزافزون برای این مجموعه را آرزومندیم.

حمیدرضا کیایی پور
حمیدرضا کیایی پور

سوالات متداول نرم افزار تاکسی اینترنتی

هزینه‌های راه‌اندازی و زیر ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی به عهده کیست؟
راه‌اندازی نرم افزار تاکسی اینترنتی رایگان است و تمام زیرساخت توسط شرکت تامین می‌شود. این زیرساخت شامل سرور، ارتباط شبکه ای، پنل پیامکی است. نیازی نیست که شما درگیر موضوعات مرتبط با سرور و سخت افزار باشید. سرور ها که معمولا در محل نصب می شوند، هزینه نگهداری دارند. یک خط اینترنتی ثابت نیاز است که همیشه باید با سرعت بالا عمل کند و سیستم خنک کننده برای سرورها (علاوه بر هزینه نگهداری و ...)
پشتیبانی نرم افزار تاکسی اینترنتی به چه صورت است؟
تیم ۱۵ نفره پشتیبانی ایکب به صورت هفت روز هفته و ۲۴ ساعته در کنار شما هستند. پشتیبانی شامل رفع باگ، نگهداری سیستم، آپدیت های دوره ای، بهبود های سیستمی است.
زمان تحویل و ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی چقدر است؟
زمانی که همکاری قطعی می شود، یک سری اطلاعات از جانب شرکت مشتری ( تاکسی اینترنتی یا تاکسی تلفنی ) نیاز است که آماده شود، مانند لوگو، نام تجاری، درگاه پرداخت و .... پس از آماده شدن این ها، حداکثر زمان تحویل و ساخت نرم افزار تاکسی اینترنتی ایکب ۵ روز کاری است.
مالکیت نرم افزار تاکسی اینترنتی برای چه کسی است؟
مالکیت تام نرم افزار با نام برند شما در اختیار مشتری است.
قیمت نرم افزار تاکسی اینترنتی چگونه است؟
قیمت گذاری ایکب کاملا شفاف است و با توجه به امکاناتی که شما انتخاب می کنید قیمت نهایی محاسبه می شود. قیمت ها در منو تعرفه های وبسایت قرار دارند و می توان آنها را مشاهده کرد.
آیا امکان توسعه نرم افزار تاکسی اینترنتی وجود دارد؟
بله. تیم توسعه دهنده ایکب همواره در حال بهبود نرم افزار ها و زیرساخت های فنی هستند و هر زمان که شما بخواهید به روز ترین نرم افزار را برای شما طراحی می کنند.
ایکب چه خدمات جانبی در طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ارائه می دهد؟
طراحی سایت با برند شما، ارائه نرم افزار در مارکت های مختلف (مثل بازار و انار دونی) ، دریافت درگاه بانکی و نماد اعتماد الکترونیک و .... خدماتی است که ایکب برای شما انجام می دهد.
آینده کسب و کار تاکسی اینترنتی چگونه است؟
تاکسی اینترنتی یک تکنولوژی نوظهور است که مزایای زیادی دادر از جمله: صرفه جویی در وقت و هزینه دسترسی آسان سهولت در استفاده و.. با توجه به این ها استفاده از تاکسی اینترنتی ها هر روز با اسقبال بیشتری صورت می گیرد. پس کسب وکار تاکسی اینترنتی با توجه به بازاری که هنوز اشباع نشده است می تواند درآمد مناسبی برای صاحب کسب وکار ایجاد کند.
چه تفاوتی در طراحی نرم افزار آژانس تاکسی سرویس و نرم افزار تاکسی اینترنتی وجود دارد؟
فرآیند طراحی و تکنولوژی های مورد استفاده در همه ی موارد یکی است تنها ممکن است با توجه به امکانات مورد نیاز تاکسی تلفنی ها و تاکسی اینترنتی ها تغییرات اندکی در زیرساخت های مورد نیاز وجود داشته باشد.
در طراحی نرم افزار آژانس تاکسی تلفنی جایی برای سفارش تلفنی خودرو وجود دارد؟
بله ، پنل دیسپچر ایکب برای ثبت سفارشات تلفنی و دستی طراحی شده است و مشتریان شما می توانند از طریق اینترنت و اپلیکیشن یا به صورت سنتی و از طریق تماس تلفنی سفارشات خود را ثبت کنند.
برای سفارش نرم افزارتاکسی اینترنتی نرم افزار تاکسی تلفنی چه مجوز هایی لازم است؟
اگر به صورت سنتی در حال فعالیت هستید، مجوز سنتی کافی است. اما در کنار آن داشتن اینماد، برای دریافت درگاه بانکی مفید است که ما این خدمات را ارائه کرده و برای کسب و کار شما، اینماد را دریافت می کنیم.

به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟

برای گفت وگوی بیشتر درباره نرم افزار باربری با شماره تلفن ۰۹۱۶۷۱۲۵۷۷۰ تماس بگیرید
همچنین می توانید پیغام خود را برای ما ارسال کنید

در مورد ما، بیشتر بدانید!

شرکت نرم افزاری کیو، دانش بنیان تولیدی نوع یک شد
اخبار شرکت
کسب عنوان چهره استارتاپی سال ۱۳۹۷
اخبار شرکت
گزارش تصویری نمایشگاه برترین شرکتهای دانش بنیان
اخبار شرکت