همه چیز درباره نرم افزار تاکسی بیسیم

همه چیز درباره نرم افزار تاکسی بیسیم

نقش استفاده از نرم افزار تاکسی بیسیم در کاهش هزینه های کسب و کار

حتما شماهم در سطح شهر تاکسی هایی را که یک شماره ۴ رقمی روی در خودرو یا بالای آن نوشته شده است دیده اید. این تاکسی ها حتما متعلق به یکی از شرکت های تاکسی بیسیم هستند. تاکسی بیسیم ها شرکت های تاکسیرانی هستند که با خرید امتیاز چندین تاکسی ، یک خط تلفن ۴ رقمی و تعدادی بیسیم فعالیت می کنند.در این مقاله می خواهیم همه چیز را در مورد تاکسی بیسیم ها و اهمیت وجود نرم افزار تاکسی بیسیم برای این کسب وکار ها بررسی کنیم.

نحوه فعالیت سنتی تاکسی بیسیم ها

نحوه فعالیت معمول این شرکت ها به این شرح است: یک خط تلفن ۴ رقمی که معمولا شماره سرراستی دارد خریداری میشود و به چندین خط تلفن معمولی وصل میگردد. پس از تماس مسافر با شماره تاکسی بیسیم ، اپراتور مبدا و مقصد مسافر را می پرسد و از طریق بیسیم مبدا ومقصد به همه رانندگان اعلام میشود. راننده ای که به مسافر نزدیکتر است و اتومبیل آن خالی است، به مرکز اعلام می کند و سفر را میپذیرد و سفر شکل می گیرد.

مزایای تاکسی بیسیم ها

یکی از مهمترین مزایای تاکسی بیسیم ها امنیت و دسترسی پذیری آنهاست. تاکسی بیسیم ها این امکان را فراهم کرده اند تا در زمانی که به اینترنت و تاکسی عبوری دسترسی ندارید با شماره گیری یک عدد ۴ رقمی در سریع ترین زمان  به خودرو امن دسترسی پیدا کنید. همچنین برخی شرکت های تاکسی بیسیم خدمات اختصاصی مثل تاکسی بانوان با راننده خانم ارائه  میدهند. یکی از مهمترین مزایای تاکسی بیسیم ها ایجاد فرصت های شغلی است. حضور رانندگان در ۳ شیفت هم برای رانندگان فرصت شغلی مناسبی است و هم امکان ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مسافران را ایجاد می کند.

مشکلات تاکسی بیسیم ها

موارد زیر از جمله مهم ترین مشکلات تاکسی بیسیم ها هستند:

پخش شدن صدای بیسیم و پیج کردن رانندگان درون خودرو در طول سفر

گران شدن دستگاه بیسیم و هزینه بالای توسعه

نیاز به پرسیدن از راننده برای مشخص کردن موقعیت او

عدم اطلاع مسافر از مکان فعلی راننده و زمان رسیدن او

هزینه راه اندازی بالا و نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری

مزایای استفاده از نرم افزار تاکسی بیسیم

مزایای-استفاده-از-نرم-افزار-تاکسی-بیسیم
مزایای-استفاده-از-نرم-افزار-تاکسی-بیسیم

 

با طراحی نرم افزار مناسب میتوان سیستم مدرن کم هزینه و یکپارچه ای برای مدیریت کسب وکارهای  تاکسی بیسیم ایجاد کرد. در اینجا به چند مزیت کلیدی استفاده از نرم افزار تاکسی بیسیم  اشاره می کنیم.

ارسال سفر از طریق وب برای راننده: پنل ثبت درخواست های دستی این امکان را ایجاد می کند که اپراتور سفرهایی را که از طریق درخواست تلفنی ثبت شده اند برای رانندگانی که در موقعیت مناسب قرار دارند ، ارسال کند.اپراتور موقعیت جغرافیایی همه راننده ها را روی نقشه به صورت زنده می بیند و تشخیص می دهد که سفر برای کدام راننده مناسب است. این مورد باعث سرعت بالای ارائه خدمات به مشتریان می شود.

پرداخت کمیسیون های رانندگان به صورت اینترنتی: کمیسیون و هزینه های اشتراکی روزانه یا ماهیانه رانندگان ، از طریق درگاه پرداخت بانکی به حساب مدیر مجموعه واریز شده و لیست این تراکنش ها وهمچنین  پرداختی های مدیر، در دسترس است. اگر راننده ای پرداخت را انجام ندهد ، سیستم او را بدهکار اعلام کرده و از انجام فعالیت منع می کند.

دریافت بازخورد و نظرات مسافر: در حالت سنتی، فقط مشتریان خیلی شاکی با دفتر تماس گرفته و اظهار نارضایتی می کنند، اما با استفاده از نرم افزار، مسافر می تواند به راننده امتیاز دهد. با این روش، امکان ثبت بازخورد مشتریان وجود دارد و در صورت نارضایتی میتوان از مشتری دلجویی کرد یا مشکل را یافت و حل نمود. (به عنوان مثال با راننده صحبت کرد)

کاهش هزینه: مهم ترین مزیت اپلیکیشن تاکسی بیسیم این است که هزینه های مربوط به بیسیم و سیستم وایرلس حذف میشوند و از طرفی امکان درخواست ماشین توسط رانندگان بدون تماس هم فراهم می شود.

در صورتی که تمایلی به راهنمایی بیشتر یا مشاهده نرم افزار تاکسی بیسیم ایکب دارید، روی فرم تماس کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

تلفن تماس:۰۹۱۶۷۱۲۵۷۷۰

درباره ما

بیش از 5 سال سابقه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف و اجرای نرم افزارهای حمل و نقل در 18 استان کشور و 4 کشور خارجی. با نرم افزاری کامل و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریانمان سرویس می دهیم

به مشاوره نیاز دارید ؟

برای مشاوره یا خرید نرم افزار حمل و نقل با ما در تماس باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *