۵ ترفند برای مدیریت آژانس تاکسی تلفنی

۵ ترفند برای مدیریت آژانس تاکسی تلفنی

۵ راهکار برای مدیریت بهتر آژانس تاکسی تلفنی

اگر شما هم مدیریت آژانس تاکسی تلفنی یا یک استارتاپ تاکسی اینترنتی را به عهده دارید با ما همراه باشید تا در این مقاله ترفندهای مدیریت بهتر برای موفقیت در بازار تاکسی را بررسی کنیم.در چند سال اخیر صنعت تاکسیرانی پیشرفت قابل توجهی داشته است. همچنین استقبال مردم از روش های جدید حمل ونقل آنلاین و موفقیت شرکت های تاکسی اینترنتی باعث به وجود آمدن فضای رقابتی در این صنعت شده که زمینه را برای موفقیت کسب و کارهای جدید فراهم می کند. اما چه کسب و کاری از این بازار رقابتی سربلند بیرون می آید؟ اگر شما هم مدیریت آژانس تاکسی تلفنی یا یک استارتاپ تاکسی اینترنتی را به عهده دارید با ما همراه باشید تا در این مقاله ترفندهای مدیریت بهتر برای موفقیت در بازار تاکسی را بررسی کنیم. 

۱- سیاست های کاری خود را مشخص کنید

ساعت های کاری ، تعداد سرویس و نحوه همکاری با رانندگان را مشخص کنید. اگر از الگوی کمیسیونی یا اشتراکی استفاده می کنید راهنما های لازم برای استفاده از آن را تدوین کنید تا منجر به سردرگمی رانندگان نشود. از دستورالعمل های قانونی پیروی کنید و تمام مجوز های لازم را دریافت کنید. برای فعالیت آنلاین، مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، مورد نیاز می باشد.

۲- رفتار رقبای خود را تحلیل کنید

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، سرعت رشد و تغییرات در همه ی صنایع از جمله تاکسیرانی و آژانس تاکسی تلفنی بسیار زیاد است. پس برای اینکه از رقابت عقب نمایند همواره رقبای خود را تحت نظر داشته باشید. ارائه دهندگان دهندگان خدمات تاکسی در منطقه خود مثل سایر آژانس های تاکسی تلفنی ، تاکسی بیسیم ها و تاکسی اینترنتی ها را بشناسید. قیمت گذاری، نحوه مدیریت آژانس ، امکانات و پیشنهادات انها ار بررسی کنید و ببینید چه چیزی آنها را متمایز کرده است.

5-ترفند-مدیریت-نرم-افزار-آژانس
۵-ترفند-مدیریت-نرم-افزار-آژانس

 

۳- نیاز های مشتریان را درک کنید

کسب و کار شما وابسته به مشتریان است پس باید اولویت را رضایت مشتری قرار دهید.نیاز های مشتریان را شناسایی کنید و برایشان راه حل ارائه دهید.مثلا امکان رزرو برای ساعت مشخص را فراهم کنید و یا پلن تخفیف برای مشتری های ثابت و مسیر های پرتکرار در نظر بگیرید. 

۴- از نظارت بر رانندگان غافل نشوید

رانندگان نماینده کسب وکار شما هستند. مهم ترین وظیف شما در مدیریت آژانس تاکسی تلفنی حفظ تعامل وتعادل میان رانندگان و مشتریان است. اطمینان حاصل کنید که رانندگان استاندارد های ایمنی و نحوه برخورد صحیح با مشتریان را رعایت می کنند. نظرات مشتریان را جویا شوید و برای بهبود خدمات خود از انتقادات و پیشنهادات مشتریان استقبال کنید. پس از انجام سفر، از مشتریان نظرسنجی کنید و اگر شکایتی نسبت به سرویس شما دارند، شخصا پیگیری کرده و حل کنید.

۵- با تکنولوژی همگام شوید

مراقب روند های نوظهور در صنعت تاکسی باشید. مثلا در سال های اخیر استفاده از  نرم افزار های تاکسی اینترنتی و  نرم افزار آژانس بسیار پررونق بوده است. فناوری همیشه ویژگی های نواورانه ای به بازار اضافه می کند که میتواند بهترین فرصت برای رشد کسب و کار شما باشد.

 

مدیریت آژانس تاکسی تلفنی هم مانند هر کسب وکار دیگری احتیاج به دانش زمان و استراتژی دارد. تیم ایکب با ارائه به روز ترین روش ها و مقالات گام به گام در مسیر رسیدن به موفقیت همراه شماست.برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید. برای ارتباط با ما می توانید به صفحه تماس با ما (کلیک کنید) رفته یا با تلفن زیر تماس حاصل کنید.

تلفن تماس: ۰۹۱۶۷۱۲۵۷۷۰

 

 

درباره ما

بیش از 5 سال سابقه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف و اجرای نرم افزارهای حمل و نقل در 18 استان کشور و 4 کشور خارجی. با نرم افزاری کامل و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریانمان سرویس می دهیم

به مشاوره نیاز دارید ؟

برای مشاوره یا خرید نرم افزار حمل و نقل با ما در تماس باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *