کسب عنوان چهره استارتاپی سال ۱۳۹۷

کسب عنوان چهره استارتاپی سال ۱۳۹۷

در دومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی لرستان، ۱۸۰ نفر از فعالان استارتاپی و کارآفرینی لرستان و ایران حضور داشتند و گرد هم آمدند و در فضایی دوستانه و فارغ از رقابت های روزمره از بیم ها و امید هایشان برای سال ۹۸ سخن گفتند و از مشکلاتی که پشت سر گذاشتند و از آینده پیشرو اکوسیستم استارتاپی لرستان و ایران صحبت کردند.

این رویداد برای دومین بار در استان لرستان به همت همفکر لرستان و با همکاری اتاق بازرگانی استان لرستان و هفته نامه شنبه در روز پنجشنبه ۲۹ آذر ۹۷ در سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد.

در این همایش “چهره استارتاپی سال ۹۷ لرستان” نیز معرفی شد و مصیب گراوند، مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیو به خاطر دستاورد های خود و تیمش در سال ۹۷ به این عنوان لقب گرفت و طی مراسمی از ایشان تقدیر به عمل آمد.

مصیب گراوند از چشم انداز خود برای شرکت کنندگان سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که استان لرستان تبدیل به یکی از استان های فعال استارتاپی کشور تبدیل شود.

 

درباره ما

بیش از 5 سال سابقه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف و اجرای نرم افزارهای حمل و نقل در 18 استان کشور و 4 کشور خارجی. با نرم افزاری کامل و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریانمان سرویس می دهیم

به مشاوره نیاز دارید ؟

برای مشاوره یا خرید نرم افزار حمل و نقل با ما در تماس باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *