سه نکته ضروری برای طراحی و ساخت نرم افزار مشابه الوپیک

سه نکته ضروری برای طراحی و ساخت نرم افزار مشابه الوپیک
ما هر روزه در بخش پشتیبانی و فروش ایکب از مشتریان خود می شنویم که آنها می خواهند یک برنامه مشابه الوپیک داشته باشند . الوپیک سامانه هوشمند حمل و نقل در شهر تهران است که که این امکان را فراهم کرده که بدون معطلی و تنها با فشار دادن چند دکمه درخواست پیک موتوری یا وانت بار بدهید . شما همچنین میتوانید با سرویس تاکسی موتوری الوپیک در سریع ترین زمان ممکن به نقاط مختلف تهران سفر کنید .

قبل از اینکه دنبال یک اپلیکیشن  مشابه الوپیک باشید به سوال های زیر پاسخ دهید :

یک اپ مشابه الوپیک چقدر هزینه دارد ؟
چه مدت طول میکشد این برنامه طراحی شود ؟
این برنامه چه ماژول ها و ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
شرکت های بسیاری در ایران وجود دارد که می توانند نرم افزارهای مشابه الوپیک برای شما طراحی کنند و بازه ی قیمتی آنها بسیار متفاوت است ولی آیا کیفیت ، زمان تحویل و پشتیبانی آنها هم یکی است ؟
آیا هزینه تنها چیزی است که مهم است ؟
چند وقت پیش یکی از صاحبان آژانس تاکسی که یک اپ تاکسی اینترنتی با برند خودش را داشت به شرکت ما برای سفارش نرم افزار تاکسی یاب مراجعه کرد ! وقتی علت این کارش را پرسیدیم که چرا با وجود داشتن یک نرم افزار با برند خودش دوباره سفارش طراحی نرم افزار تاکسی اینترنتی میدهد گفت : شرکتی که قبلا با آن ها قرارداد بسته ، نرم افزار را با چند ماه تاخیر تحویل داده و باعث شده همه ی هزینه ای که صرف تبلیغ برای ورود به بازار کرده هدر برود .از آن گذشته نسخه راننده نرم افزار وقتی زیر بار رفته و در محیط واقعی تست شده فقط جوابگوی تعداد کمی راننده بوده و هرچه با پشتیبانی تماس گرفته کسی پاسخگو و پیگیر نبوده !

یک اپلیکیشن مشابه الوپیک چقدر هزینه دارد ؟

اگر تاکنون درباره هزینه طراحی نرم افزار مشابه الوپیک تحقیق کرده باشید مطمئنا متوجه گپ بزرگی که بین پایین ترین قیمت و بالاترین قیمت وجود دارد شده اید . زمانی که از هزینه یک نرم افزار می پرسید باید بدانید که بستگی به عوامل مختلفی دارد . ویژگی ها ، طراحی ، ماژول ها ، قابلیت ها ، زمان پشتیبانی و ….همگی بر هزینه نرم افزار تاثیر دارند .

درباره ما

بیش از 5 سال سابقه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف و اجرای نرم افزارهای حمل و نقل در 18 استان کشور و 4 کشور خارجی. با نرم افزاری کامل و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریانمان سرویس می دهیم

به مشاوره نیاز دارید ؟

برای مشاوره یا خرید نرم افزار حمل و نقل با ما در تماس باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *