از اسنپ تا خدمات مبتنی بر تقاضا

از اسنپ تا خدمات مبتنی بر تقاضا
اسنپ اولین سرویس آنلاین حمل و نقل در ایران است که که فعالیت خود را از سال ۹۳ شروع کرده است . پس از شروع به کار این نرم افزار ، اسنپ به شدت مورد اعتراض و انتقاد تاکسیرانی قرار گرفت . با این وجود فرهنگ جابه جایی اینترنتی مانند قارچ کل ایران را فرا گرفت و در خانه هایمان رسوخ کرد .استقبال خوب مردم از نرم افزارهای ارائه دهنده ی خدمات جابه جایی ، کارآفرینان را به فکر پیاده سازی اسنپ برای سایر خدمات همچون کارواش ،خشکشویی ، نظافت و خدمات پزشکی در محل و … انداخت . اسنپ برای سایر خدمات چگونه کار میکند ؟ استفاده از نرم افزار های خدمات در محل بسیار ساده است . فقط کافیست کاربر وارد نرم افزار شود و نوع سرویسی که به دنبال آن است را انتخاب کند . لیستی از ارائه دهندگان خدمات که در نزدیکی کاربر هستند به او نمایش داده می شود . شخص ارائه دهنده ی خدمت میتواند کار را قبول یا رد کند . اگر کار را رد کند کاربر میتواند یک انتخاب دیگر بکند . کاربر میتواند پروفایل ارائه دهنده ی خدمت و میزان امتیاز و نظرات سایر کاربران درباره او را ببیند . اگر ارائه دهنده ی خدمت کار را قبول کند باید به مکان مشخص شده روی نقشه برود تا کار مورد نظر را انجام دهد . بعد از تمام شدن کار هزینه به صورت نقدی یا اینترنتی پرداخت می شود و کاربر میتواند نظرش را درباره شخص ارائه دهنده ی خدمت بنویسد .

خدمات مبتنی بر تقاضا

خدمات مبتنی بر تقاضا به پلتفرم هایی گفته می شود که به طور مستقیم نیازهای مشتری را با ارائه دهندگان خدمات یا کالا تطابق می دهند . شرکت دانش بنیان کیو نرم افزار مورد نیاز کسانی را که میخواهند وارد کسب و کارهای خدمات مبتنی بر تقاضا شوند را فراهم میکند . این نرم افزار با برند و لوگوی دلخواه مشتریانش است . این نرم افزار از خدمات مختلفی پشتیبانی می کند و امکان تعریف خدمات جدید به سفارش مشتری در آن وجود دارد . لیست خدماتی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی میکند .کارواش آنلاین ، خشکشویی آنلاین خدمات پزشکی در محل ، خدمات آرایش و زیبایی ، تعمیرات و نصب در محل ، قالیشویی و مبل شویی ، نظافت در محل ، خدمات موبایل و کامپیوتر، خدمات دامپزشکی ، باز سازی و دکوراسیون ، فضای سبز و باغبانی ، آموزش و پژوهش ، جابه جایی ، مراسم و تشریفات ، تندرستی ، خدمات لوله کشی ، خدمات حقوقی و مالی و تجاری ، نگهبانی و حراست.

آیا زمان مناسبی برای اینترنتی کردن کسب و کارتان است ؟

سبک زندگی مردم به گونه ای تغییر کرده که کسب و کارهای سنتی محکوم به شکست هستند مگر اینکه خود را به روز کنند . مردم عاشق انجام دادن کارها به ساده ترین شکل ممکن هستند . راحت طلبی آنها به حدی رسیده که میخواهند فقط با چند کلیک روی گوشی کارشان راه بیفتد .علاوه بر این مردم آنقدر غرق در تلفن های همراه خود شده اند که وقتی برای توجه به بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی شما در معروف ترین اتوبان شهر یا خواندن تراکت های روی زمین ندارند . بی واسطه ترین نوع ارتباط با مشتریان از طریق موبایل آنها اتفاق می افتد . بنابراین اگر میخواهید کسب و کارتان همیشه در دسترس و جلوی چشم مشتریانتان باشد حتما یک نرم افزار موبایل برای آن طراحی کنید .

درباره ما

بیش از 5 سال سابقه توسعه و طراحی نرم افزارهای مختلف و اجرای نرم افزارهای حمل و نقل در 18 استان کشور و 4 کشور خارجی. با نرم افزاری کامل و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریانمان سرویس می دهیم

به مشاوره نیاز دارید ؟

برای مشاوره یا خرید نرم افزار حمل و نقل با ما در تماس باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *